Brzina

Ultimativni povratak u devedesete – Honda NSX iz Clarion Buildsa će oduševiti sve zaljubljenike u superautomobile

Kad je Honda davne 1991. godine na tržište izbacila prvi NSX primjerak, taj datum je označio prekretnicu u proizvodnji superautomobila kakve smo do tada poznavali. NSX, tehnološko čudo iz Honde bio je prvi serijski automobil čija je “monocoque” šasija bila kompletno izvedena od aluminija, a u proizvodnji su korištene i mnoge tehnologije koje su preuzete direktno iz Hondinog F1 programa. Dovoljno je reći da je na usavršavanju NSX-a radio i nikad prežaljeni Ayrton Senna, a cilj Honde je bio da proizvede automobil koji će biti pouzdaniji i jeftiniji od bilo kojeg europskog superautomobila, dok će u isto vrijeme nuditi jednake ili bolje performanse. Honda je u tome uspjela, a NSX se uz manje preinake proizvodio sve do 2005. kada je proizvodnja zaustavljena.

Iako je nedavno predstavljena i moderna verzija legendarne NSX-ice, mnogi još uvijek sline za legendarnim modelom s kojim je Honda dokazala da može stajati uz bok do tada nedodirljivim europskim konkurentima poput Ferrarija ili Porchea. Moramo priznati da smo i mi jedni od onih koji se sa sjetom prisjećaju legendarnog modela iz 90-ih godina prošlog stoljeća, i drago nam je da je Clarion Builds odlučio predstaviti dorađenu verziju kultnog Hondinog automobila.

Kao platforma, korišten je NSX iz 1991. godine, a dorađeni V6 motor sada razvija gotovo duplo više snage od serijskog, što znači da će vam ovaj automobil uz svoji 400 konjskih snaga priuštiti mnogo zabave. Uz to, prilikom restauracije, automobil je kompletno rastavljen i ponovno sastavljen, a prilikom toga su korišteni najmoderniji materijali koji se danas koriste kod proizvodnje modernih superautomobila. Kako cilj nije bila restauracija po specifikacijama originalnog modela, modernizirana je i unutrašnjost, pa vozač ima na raspolaganju kamere koje pokrivaju svih 360 stupnjeva oko automobila, kao i moderan informacijski i sustav, a uz to, sjedala su presvučena u najkvalitetniju ručno prošivenu talijansku kožu. Moramo priznati da bi se vrlo rado vratili u devedesete za upravljačem ove japanske zvijeri, samo se bojimo da bi taj povratak u prošlost mogao skupo koštati.

Tags
Back to top button
Close