Sport

3 jednostavne vježbe za trbušne mišiće

Ako ste jedan od onih koji nema vremena provoditi i po nekoliko sati dnevno u teretani, a ipak želite učiniti nešto za svoje zdravlje i tijelo, onda su ovo idealne vježbe koje možete odradtiti kod kuće, tijekom pauze na poslu ili u bilo koje doba dana kad nađete malo slobodnog vremena. Tri jednostavne vježbe za koje vam nisu potrebna skupa pomagala, a koje u kombinaciji sa samo dvaedesetak minuta trčanja ili brzog hodanja dnevno, mogu drastično promijeniti vaš izgled i učvrstiti to muškarcima toliko problematično područje trbuha.

“Bicikl” za trbušnjake

Lezite ravno leđima na pod i stavite ruke iza glave, a noge podignite u zrak. Podignite koljena do kuta od 45 stupnjeva, a zatim krenite voziti bicikl, na način da lijevu nogu savinete pod kutem od 90 stupnjeva, a drugu ispružite i podignete u kutu 45 stupnjeva iznad tla. Donji dio tijela nemojte odvajati od tla, a gornji dio rotirajte na način da spajate koljeno i lakat suprotne ruke.

618_348_dave-kalama-s-paddleboarding-workout-bicycle-crunches

Boat ili “brod”

Sjednite na pod sa savinutim koljenima i lagano zabacite tijelo unazad, a nakon toga ispružite i podignite noge tako da vam tijelo i noge formiraju kut od 90 stupnjeva. Održavajte ravnotežu, stisnite trbušne mišiće i ispružite ruke u visini ramena, te zadržite u toj pozi desetak sekundi. Ponovite vježbu nekoliko puta dnevno.

618_348_10-yoga-poses-for-runners-boat

Plank ili “daska”

Da bi izveli ovu vježbu, legnite na trbuh, a zatim se dignite na podlaktice i vrhove stopala, s laktovima svinutim pod devedeset stupnjeva. Učvrsnite mišiće trbuha i nogu i zadržite vodoravni položaj tijela 10 sekundi, a zatim odmorite. Ponovite vježbu nekoliko puta tijekom dana i ubrzo ćete vidjeti rezultate.

plank

Tags
Back to top button
Close