Lifestyle

7 nezdravih navika koje bi vas kasnije mogle mnogo koštati

Nažalost, većina nas zdravlje shvaća olako, pa u mlađim danima često svoje tijelo izrabljujemo do krajnjih granica ne misleći na posljedice koje nezdravi način života donosi u budućnosti. I prije nego pomislite da je ovaj tekst “soljenje pameti” onima koji spadaju u tu grupu, imajte na umu da dobar dio nas u Macho redakciji spada baš u prije spomenutu grupu ljudi. Da, možda se sad osjećamo nepobjedivi, no nezdrave životne navike o kojima danas pričamo, mogle bi nas se kasnije vratiti kao bumerang. Ne kažemo da uvijek morate živjeti po pravilima, nekad se poneko mora i prekršiti, ali ove nezdrave navike pokušavajte maksimalno izbjegavati.

Prevelik unos soli ili šećera

Sol i šećer su najveći tihi ubojice modernog doba. Problem leži u tome što je teško kontrolirati kolićinu koju unosite u tijelo zbog činjenice da se ogromne količine nalze u namirnicama za koje to nikad ne biste rekli. Prerađena hrana prepuna je soli i šećera, pa imajte na umu da je ponekad bolje riskirati okus nego da pretjeranim unosom riskirate zdravlje.

Premalo sna

Svima koji su barem jednom “zaružili”, a nakon toga uhvatili koji sat sna i otišli na posao ili predavanje, odmah je jasno da takvi teško možete funkcionirati i biti usredotočeni na zadatke ili posao. Mnoge studije povezale su manjak sna s raznim problemima kao što su vrtoglavice ili razdražljivost, ali dugoročno, manjak sna može vam štetiti mnogo više nego što mislite. Ciljajte na to da svake noći ulovite 7-8 sati sna.

Nedovoljan unos vode

Dovoljno je reći da voda čini čak 70% našeg tijela i bitna je za odvijanje baš svih procesa koji se u tijelu odvijaju. Zato je unos dovoljne količine vode ključan da bi naše tijelo pravilno funkcioniralo. Kako tijekom dana znojenjem gubimo mnogo tekućine, potrebno je izgubljenu tekućinu nadoknaditi.

Prežderavanje ili premali unos hrane

Kad je u pitanju hrana, mnogi od nas često nemaju granicu, već bi u sebe utrpali sve što se nađe na tanjuru i onda to zalili s još nekoliko piva. O lošim stranama takvih nezdravih navika ne moramo vam puno pričati, no tu je i ona strana kad iz odrđenih razloga ne unosimo dovoljno hrane. Da bi naše tijelo pravilno funkcioniralo, potrebno mu je svakoga dana omogućiti dovoljno energije za rad. Ali imajte na umu da to ne znači da je dovoljno svakog dana u sebe ubaciti pokoji hamburger ili pizzu, jer bitno je hraniti se zdravo.

Loša higijena

Uvijek si uzmite dovoljno vremena i ne zanemarujte higijenske navike. Pokvareni zubi ili loše desni povezuju se s mnogim zdrastvenim problemima i zato brigu za svoje tijelo jer bi vam se to kasnije moglo loše odraziti na vaše zdravlje.

Zadržavanje u lošim vezama

Znamo, nekad je iznimno teško napraviti taj korak, pogotovo kad ste u vezi duže vrijeme, no, ako vidite da ste zbog toga konstatno pod stresom, frustrirani i da utječe na vaše zdravlje, onda je bolje za oboje da napravite taj korak i odete svatko na svoju stranu. Možda će u početku biti teško, ali dugoročno je to uvijek bolja solucija.

Nedostatak vremena za hobije koji vas vesele

Pokušajte se uhvati u tome i obratiti pozornost koliko vremena gubimo svakodnevno zavaljeni pred telkom ili buljeći u ekrane laptopa ili mobilnih aparata, a u isto vrijeme nemamo vremena za stvari koje nas vesele i opuštaju. Da, uz pošasti modernog doba, počeli smo zaboravljati na stvari koje nas opuštaju nakon napornog radnog dana i odvraćaju nam misli od svakodnevnih problema. Za te stvari uvijek nađite vremena.

Tags
Pogledaj još
Close
Back to top button
Close