Lifestyle

5 razloga zašto ste uvijek umorni

U redu, jedno je kad se slomite vikendom, probančite cijelu noć, pa cijeli drugi dan provedete u krevetu. No, kad na poslu udarate glavom o stol i one dane kad ste uspijeli uhvatiti sasvim dovoljno sna, onda bi problem mogao ležati u jednoj od stvari o kojima ćemo danas pričati. Ako ste jedan od onih koje umor svladava bez obzira koliko odmarali, pripazite da nije problem u ovih pet stvari.

Dehidrirani ste

U ovo doba godine, kad se temperaturne ljestvice često popnu opasno blizu četrdeset celzijevaca, svaka fizička aktivnost, pa čak i sjedenje ili ležanje pred telkom, dovode do toga da tijelo znojenjem gubi veliku količinu tekućine. Problem nastaje kad se ta voda ne nadoknadi, što može rezultirati naglim promijenama raspoloženja i manjkom energije. Pobrinite se da svakodnevno unesete dovoljnu količinu tekućine kako bi nadoknadili izgubljeno.

Kronično ste pod stresom

Znamo, uz sve današnje probleme, teško je ne biti pod stresom, no, učinite dobru stvar za svoje zdravlje i uzmite pauzu kad god možete, opustite se i pokušajte probleme barem na neko vrijeme staviti u drugi plan. Kortizol, hormon stresa može biti “okidač” za mnoge zdrastvene probleme, a među njima je i kronični umor.

Unosite previše kofeina

Kava za razbuđivanje ili prije vježbanja nije loša stvar, no, bitno je pripaziti da ne pretjerujete, jer pretjerani unos kofeina tijekom dana može vas dovesti do toga da kasnije imate problem sa snom i ne uspijete se dovoljno odmoriti do sljedećeg jutra. Problem je u tome što se kofein ne nalazi samo u kavi, već i u nekim drugim namirnicama, pa ga često unosimo i više nego što mislimo.

Previše vježbate

Koliko god je zdravo da se bavite nekom fizičkom aktivnošću, toliko je bitno da svom tijelu priuštite dovoljno odmora kako bi pravilno funkcioniralo. Pretjerano vježbanje i tjeranje tijela preko granica izdržljivosti, rezultira pojavom fizičkog stresa i pretjeranog lučenja kortizola, što nije dobro kao i u slučaju kroničnog stresa. Priuštite svom tijelu fizičku aktivnost, ali dobro izbalansirajte omjer vježbe i odmora.

Pretjerujete s alkoholom

Iako će mnogi od nas reći da pretjerano uživanje u pivi ili vinu može biti samo od pomoći kad je u pitanju spavanje, istina je bliža tome da nam pretjerano uživanje u alkoholu može poremetiti navike spavanja i dovesti do toga da se jednostavno ne možemo odmoriti. No, čašica ili dvije prije spavanja može vam biti od pomoći, samo je bitno pripaziti da nakon toga stanete i krenete na spavanje. Imajte na umu i da bi posljednju čašu trebali popiti barem dva sata prije nego krenete na spavanje.

 

Tags
Pogledaj još
Close
Back to top button
Close