Lifestyle

Muško zdravlje: Sedam razloga zašto ne gubite na težini

Već ste jedno vrijeme na dijeti ali rezultati nisu vidljivi? Ako želite izgubiti na kilaži, vrijeme je da isprobate nešto novo. Ovisno o dijeti na kojoj ste, ali i o vrsti treninga ili sporta koji kombinirate s vašom dijetom, vaše tijelo različito će se ponašati. S obzirom na to da je u trendu biti fit i zdrav, velik broj ljudi odabire za sebe različite načine kako smršaviti i ojačati. No, u mnogim stvarima svi griješe. Čitajte dalje i saznajte zašto ne gubite na težini.

1. Ne jedete dovoljno

Zvuči nerealno, zar ne? Recept za mršavljenje svi znaju. Jedite manje i vježbajte više. To za mnoge ljude može funkcionirati, no postoje metabolizmi kojima takvi “recepti” ne odgovaraju. Kad režete na kalorijama i na obrocima, morate paziti da ne pretjerate. Kad jedete premalo, vaše tijelo “uđe” u fazu gladovanja i ne troši rezerve masti, već mijenja vaš metabolizam kako bi što duže preživjelo. Loš metabolizam je najbrži način kako usporiti gubljenje masti. Nuspojave su frustracija, gladovanje, letargija, depresija i na kraju, loše zdravlje. A kile ne padaju. Borba sa sporim metabolizmom je najgora. Postepeno smanjujte unos kalorija, to je jedini način kojim ćete sigurno svoj metabolizam postepeno ubrzati, a što će na kraju uz dovoljno tjelovježbe rezultirati padom kilaže.

2. Griješite u veličini porcija

I vi mrzite brojati kalorije? Ništa čudno. Ide vam na živce mjerenje koliko proteina, ugljikohidrata i koliko masti konzumirate? Dobrodošli u klub. Ako ste smanjili porcije i izbjegavate jesti meso, griješite. Ako ste samo na ugljikohidratima, griješite. Ako ste samo na mesnoj dijeti, griješite. Svaka od dijeta koja u potpunosti odbacuje jednu od velikih grupa namirnica za vaše tijelo i vašu jetru će biti šok kojeg bi bilo zdravo izbjeći. Smanjite porcije, smanjite ugljikohidrate i smanjite meso. Jedite više povrća i voća. Šećer smanjite na najmanje koliko možete podnijeti, a treniranje povećajte. Postepeno uhodavanje u vaš novi način življenja je ključno. Ništa nećete riješiti preko noći. Jednostavno se uhodajte u svoj novi lifestyle kojeg ćete držati ostatak života.

3. Koristite previše dodataka i začina

Prvo, prestanite s visoko kaloričnim dresinzima za salate. Smanjite majonezu. Dosta s kečapom. Zaboravite na bijesne kombinacije, upravo su one te koje kompliciraju razgradnju hrane u vašem želucu. Kad jedete neke jednostavne kombinacije hrane, enzimi u vašem želucu će puno brže i jednostavnije razgraditi hranu. Kad zakomplicirate, stvorit ćete takav šou kojeg ni Žakov želudac ne bih mogao razgraditi.

4. Pijete previše kalorija

Vjerojatno ćete se šokirati, no jako velik dio kalorija unosite preko tekućina! Alkohol, Coca-Cola i slični napitci uništavaju vašu dijetu i vaš trud. Osobito u slučaju ako ih konzumirate za vrijeme jela, a osobito ako su hladni! Osim što su stravično kalorični, kad za vrijeme jela u želudac pokraj hrane unosite hladnu tekućinu, ona usporava razgradnju i onemogućuje brzi metabolizam. Katastrofa! Prestanite s time odmah! No, donesite neka jednostavna pravila. Volite pivu i ne želite se toga odreći? OK! Dva do tri puta tjedno možete popiti poneku pivicu, ali samo nakon dobrog treninga! Dogovoreno?

5. Previše kardio vježbanja

Kardio treniranje uistinu jest najbolji način kako izgubiti na težini, ali ima caka. Vaše tijelo se nažalost previše brzo navikne na neki način vježbanja i jako brzo prestane gubiti na težini. Sigurno ste čuli onu foru da tijelo treba šokirati vježbanjem. To znači da morate mijenjati način na koji trenirate s više različitih vrsta sportova. Trčanje, šetnja, plivanje, vožnja biciklom, penjanje, badminton (da, badminton, začudili bi se kako zanimljiv i lud sport je to, a koliko je tek brutalno naporan), ali i planinarenje! Ključna stvar kod kardio vježbanja je mijenjanje intenziteta. Ako trčite, uključite šprinteve! Ako planinarite, uključite trčanje! Ako plivate, vozite prije bicikl! Igrajte se triatlonca! Kombinirajte sportove i dobro se pri tome zabavite!

6. Ne vježbate s utezima

Također, odgovor i na prijašnje pitanje vezano na previše kardio treninga su vježbe s utezima. Obavezno morate vježbati i opteretiti svoje mišiće s utezima ili s vježbama snage. Trening s utezima ili masom dovodi do fenomena koji se zove EPOC (excess post-exercise oxygen consumption) tj. pojačana konzumacija kisika nakon treninga. To znači da će vaše tijelo još određeno vrijeme nakon kraja treninga trošiti kalorije! Ponekad metabolizam ostane ubrzan čak i 48 sati, ako je trening bio agresivan i intenzivan.

7. Ne planirate unaprijed

Planiranje je majka svih dijeta. Dogovorite se sami sa sobom da jednom tjedno idete u veliki shopping i da ćete kupiti sve što vam treba za prehranu za tih tjedan dana. Rasporedite obroke po danima, skuhajte ih par dana unaprijed i dogovorite se sami sa sobom kad vam je dan za varanje. Taj jedan dan, koji obično dođe nakon dana u kojem ste se treniranjem rasturili, možete raditi gluposti i pojesti neku hranu koju obožavate. Ali samo jedan dan tjedno, a kasnije i rjeđe! Ako nećete planirati svoju dijetu, na žalost, nećete uspjeti.

A na kraju, pogledajte video opičenog Franka Medrana, vegana s vjerojatno najjačim tijelom na svijetu! Sve je moguće, pa čak i na salaticama!

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Pogledaj još
Close
Back to top button
Close