Lifestyle

Koliko zgibova možete? Ove dvije jednostavne vježbe će vam brutalno pomoći!

Svi muškarci koji redovito posjećuju teretanu prije ili kasnije dođu do zgibova. Zgibovi su jedna od najsvrestranijih vježbi koja poput plivanja recimo, trenira cijelo tijelo i izrazito je teška za sve koji nisu dovoljno snažni. No, jednom kad vam tijelo ojača i kad ćete ih moći vježbati, zgibovi su najbolja vježba za održavanje tonusa mišića gornjeg djela tijela.

Men’s Health Fitness Director BJ Gaddour u odličnom članku preporučuje da samo “visite” u teretani. Ali doslovce, samo visite.

Prva vježba koja će vam omogućiti jednostavnije izvođenje zgibova je da visite sa “štajnge”. Dok visite, dlanove okrenite od lica, ispružite skroz ruke, napnite i aktivirajte samo ramena i budite u tom položaju po 60 sekundi. Što više vježbajte vaša ramena će tom zanimljivom ali jednostavnom statičnom vježbom ojačati i omogućiti vam puno jednostavnije izvođenje zgibova. Izvodite ju što češće, za vrijeme svake pauze između ostalih vježbi, a posebno između trčanja, orbitreka ili veslanja.

zgibovi3

Druga vježba također zahtjeva da visite, no ovog puta su dlanovi okrenuti prema licu a laktovi pod kutem od 90 stupnjeva.To je teža verzija.

zgibovi2

Lakša verzija ove jednostavne vježbe je da se dignete skroz do vrha i da vam brada bude iznad “štajnge”. Sjećate se da smo to nekad kao djeca izvodili u školi?  Savršena vježba za vaše ruke, posebno bicepse, ali i trbuh i leđa.

zgibovi1

Nakon što obje vježbe možete izvoditi po 60 sekundi, vježbanje zgibova biti će vam puno lakše i moći ćete ih izvoditi puno više! Javite nam kako napredujete, mi od danas krećemo!

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Pogledaj još
Close
Back to top button
Close