Kamasutra

7 navika koje negativno utječu na funkciju tvog penisa

Penis nije samo tek jedan od organa, on je ultimativan muški spolni organ, ponos i dika svakog muškarca i vjerojatno jedini među organima za kojeg svatko od nas ima svoj naziv odmilja. No, bez obzira kojim se imenom obraćaš svom “Veseljku”, činjenica je da mnogi od nas ne misle na njegovo zdravlje sve dok ne otkaže poslušnost, iznevjeri nas i ostavi na cjedilu u najgoroj mogućoj situaciji. I dok mnogi među nama misle da se to njima ne može dogoditi, loš odnos prema svom tijelu kad tad dođe na naplatu. Zato, ako ti je draže i dalje ga zvati “Tvrtko”, ponositi se čvrstim erekcijama, umjesto da mu se jednog dana obraćaš sa “Mlohava ćuno”, razmisli o lošim životnim navikama koje danas spominjemo, počini živjeti zdravije i “Veseljko” će ti biti zahvalan.

Pretjerano cuganje

Nema ništa lošeg u tome da popiješ pivce ili dva nakon posla, no, ako se razvaljuješ iz dana u dan, onda budi spreman na posljedice. Dugoročno pretjerivanje u druženju s bocom može se očitovati smanjenjem protoka krvi i gubitkom želje za seksom, ali i užasnim okusom tvojim “malih plivaća”, pa se nemoj čuditi ako ti partnerica počne odbijati pružanje “oralnih usluga”.

Pušenje

Uživanje u duhanu povezuje se s mnogim bolestima, no, ako do sad nisi znao, pušnje utječe i na tvog “Đonija”. Unos nikotina sužuje krvne žile, čime se smanjuje protok krvi u predio penisa, što znatno utječe na duljinu i kvalitetu erekcije. Kao i kod alkohola, zbog okusa sjemena, partnerica bi se mogla prestati “spušati dolje”, a dugoročno pušenje osim što bi te moglo koštati života, moglo bi te dovesti i do gubitka želje da povremeno naskočiš partnericu. Mislimo da je to dovoljan razlog da se riješiš ove loše navike.

Loša prehrana

Vjerojatno si već shvatio da loše životne navike koje negativno utjeću na tvoje opće zdravlje, utječu i na fizičko zdravlje  tvog “Veseljka”. Svi smo se u nekim trenucima loše hranili, živjeli na pašteti i “junk foodu” danima, no, nikako to ne bi trebali raditi cijelo vrijeme. Maksimalno izbjegavaj prerađenu hranu prepunu aditiva i u svoju prehranu uključi mnogo voća i povrća.

Izostanak fizičkih aktivnosti

Pokreni se, dosta je sjedenja pred televizorom i trpanja čipsom, ne moraš odgledati baš sve “Game of Thrones” sezone u jednom dahu. Fizička aktvinost potiče cirkulaciju i izdržljivost, što će se povoljno odraziti na tvoju izvedbu pod plahtama. Odhaklaj povremeno s ekipom, učlani se u teretanu ili napravi koji krug biciklom. Učini nešto za svoje zdravlje i tijelo jer će se to odraziti i na tvoje samopouzdanje, a to je jedna od bitnih stavki za kvalitetan seksualni život.

Pretjerana težina

Ostavimo sa strane estetski dio i što možda nećeš biti zadovoljan sam sa sobom i patiti od manjka samopouzdanja. Masne naslage igraju ulogu kod proizvodnje hormona, što može rezultirati manjkom testosterona. No, treba imati na umu i to da se s vremenom masti počinju taložiti u žilama, smanjujući cirkulaciju krvi prema organima kao što su srce i naš “Veseljko”. Vjerojatno ne moramo više objašnjavati da to nema dobar utjecaj na njegovu funkciju.

Manjak sna

Biti budan tijekom cijele noći opravdano ti je samo ako si na poslu ili s partnericom vodiš “borbe” pod plahtama. No, bilo kako bilo, nakon toga je vrijeme da odradiš svojih osam sati sna, jer kvalitetan san je preduvijet da bi tvoje tijelo funkcioniralo kako treba. Studije su pokazale da kronična neispavanost može biti jedan od preduvijeta za erektilnu disfunkciju. Tijekom sna, tvoj penis “odradi” nekoliko erekcija kako bi održao kvalitetnu cirkulaciju i opskrbio kisikom stanice koje ga tvore i zato je bitno da mu uvijek omogućiš dovoljno vremena za “noćni trening”.

Manjak vitamina D

Vitamin D ili kako ga često nazivaju “vitamin sunca”, nužan je za više od 200 funkcija u ljudskom tijelu. No, između ostalih, nužan je i za lučenje testosterona, a manjak ovog vitamina povezuje se s depresijom, manjkom seksualne želje kao i s posljedicom nastanka erektilne difunkcije. Desetak minuta dnevno uživanja na suncu, povećati će vam razinu vitamina D, a time i smanjti mogućnost da vam “ćuna” postane mlohava.

Tags
Back to top button
Close