Sport

Kako se prestati znojiti nakon vježbanja

Nikome ne smeta malo znoja za vrijeme vježbanja. Zapravo radi toga ste tamo i čim ga je više, to bolje. Ono što vas sigurno smeta je znojenje nakon vježbanja. Nikako da prestane niti nakon što ste se dobro otuširali.

Vježba diže vašu temperaturu, pa vaše se tijelo počinje znojiti kako bi se ohladilo. Pročitajte ova četiri savjeta kako bi se čim prije prestali znojiti I mirni izašli iz zagušljive svlačionice gdje još dva lika poput vas sjede I čekaju da se obuku.

1. Dodajte led

Jeste li znali da se osobe manje znoje ako za vrijeme treninga piju ledenu vodu, za razliku od onih koji su pili mlaku? To je zbog toga što vaši receptori za toplinu u trbuhu javljaju mozgu kako je dosta hladno I kako se potrebno manje znojiti. Pijte vodu s ledom (ledenu vodu) ako možete. Naravno lagano kako si ne bi uništili grlo I dobili upalu.

2. Pronađite ventilator

Primijetili ste kako se nekad znojite više nakon vježbanja nego za vrijeme vježbanja? To je zbog toga što vjetar ili protok zraka hlade vašu kožu pa ubrzavaju isparavanje. Kada stanete, ubrzava se znojenje.

Stanite ispred ventilatora ili klime nakon što ste gotovi s vježbanjem. Najbolje da ste tada bez majice kako bi se ubrzalo isparavanje. Ako imate sušilo za kosu s opcijom za hladan zrak, iskoristite to. Samo se nemojte previše kretati kako se ne bi i dalje znojili.

3. Hladan tuš

Sada kada ste usporili znojenje, vrijeme je za hladan tuš. Hladna voda će još više sniziti vašu temperature I smanjiti potrebu za znojenjem.

4. Dodajte još leda

Još se znojite? Stavite led, hladan ručnik ili hladnu bocu vode na stražnju stranu vrata I čekajte da znojenje prestane. Možete I ispod pazuha, jer se I tamo nalaze najveće arterije koje treba rashladiti.

Tags

Nenad Kocijan

"Ako vas žena pobjeđuje u tenisu, promijenite sport. Ako vas žena pobjeđuje u boksu, promijenite ženu."
Back to top button
Close