Sport

Devet savjeta Arnolda Swartzeneggera za najbolje vježbanje

Prije nego što je bio robot, ubijao robote, rodio, bio brat blizanac Danny DeVita, lovio predatora i još mnogo toga, Arnold je bio profesionalni bodybuilder. Obožavao je vježbati i držao se nekih svojih pravila koji su ga držali u formi, ali bez pucanja po šavovima zbog pritisaka.

1. Dovedi prijatelja

„Dobar prijatelj u vježbanju tjera vas da dižete više i dajete više nego što ste mislili da možete. Vježbe su zabavnije s partnerom, ali i blago natjecateljske – izazivate jedan drugog.“ Arnold: Education of a Bodybuilder

2. Šok

„ Uvijek sam pokušavao šokirati mišiće. Ta metoda je bila vrlo važan dio moje vježbe i rutine. Vaši mišići se naviknu i ne žele rasti ako uvijek radite istu vježbu. Ako probate drugačije vrste treninga, vježbi, utega, pripreme i tempa, izbacit ćete mišiće iz ravnoteže.“ Muscle and Fitness Magazine

3. Nekad je varanje dobro

„ Kada ste vrlo umorni za vrijeme teškog dizanja, iskoristite neki drugi dio tijela kako bi pomogli tim mišićima da završite set. S varanjem ste forsirali vaše mišiće da rade više nego što su mogli, uz malu pomoć drugih mišića, i tako ih stavili u stanje stresa, što je dobro.“ The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding

4. Budite usmjereni na glavu i tijelo

„Bodybuilding je kao i svako drugi sport. Da bi bili uspješni, morati biti 100% u treningu, prehrani i psihičkom pristupu.“ Arnold: Education of a Bodybuilder

tmg-slideshow_xl (1)

5. Ne preskačite noge

„ Nije dovoljno nametati utege na noge. Koristite teške utege kako bi mišiće na nogama bacili u stanje stresa i kako bi se oni širili. Mnogo godina sam radio samo 5 setova squatova, dok sam trebao barem osam. Nisam stavljao dovoljno utega na press mašinu. Nakon što sam shvatio greške, noge su počele rasti.“ The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding

6. Pojednostavite kada mršavite

„Vrlo jednostavno… Dodao bih dodatnu kardio vježbu poput bicikliranja, plivanja, trčanja. Izbacio bih krug, tjesteninu i desert. Nije bilo komplicirano, ali je uspijevalo.“ Reddit

7. Imajte vaše ciljeve pred vama

„ Treniranje bi moglo biti teško, ali ako imate vaše ciljeve pred vama, biti će zabavno. Morate vjerovati u sebe, imati cilj pred očima, žar u tijelu i ne se sramiti teškog posla.“ Men’s Fitness UK

8. Oslobodite um i izgradite bicepse

„Kroz moju bodybuilding karijeru, igrao sam se sa svojim umom. Zato sam počeo misliti kako su moji bicepsi planine, a ne od krvi i mesa. Takvo razmišljanje mi je pomoglo da izgradim bicepse brže i bolje od ostalih mišića. Kada mislite o bicepsima kao mišićima, imate mentalnu blokadu. Kada mislite o njima kao o planinama, vaš um nema granice i tada možete preskočiti standarde.“ Muscle and Fitness Magazine

9. Nikad se ne predajte

„Uvijek sam govorio da se ne treba bojati neuspjeha jer koliko zapravo možete pasti? Pali ste na zemlju, tu je. Znate da se ne trebate bojati.

Bitno je kako se niste bojali neuspjeha, kako se ne bojite osramoćenja. Mogli ste ne ući kroz za vrata, ali ipak ste odlučili doći. Znali ste da će biti teško, neugodno, čudno, ali ipak ste to napravili. To je hrabrost. Ponosan sam na vas.“

tmg-slideshow_xl

Tags

Nenad Kocijan

"Ako vas žena pobjeđuje u tenisu, promijenite sport. Ako vas žena pobjeđuje u boksu, promijenite ženu."
Back to top button
Close