Brzina

Scuderia Cameron Glickenhaus SCG 003

Mnogi od nas zamišljaju svoj idealan automobil, koji je neka kombinacija nečeg već do sada viđenog s prstohvatom dodatne osobnosti svakog od nas tko taj isti automobil ima u mislima. No, nažalost, velika većina nas nikada neće imati priliku tu zamisao pretvoriti u stvarnost, već će ona zauvijek ostati samo nedosanjani san. No, Scuderia Cameron Glickenhaus 003 zamisao je Jima Glickenhausa, koji je svoju zamisao pretvorio u stvarnost i predstavio automobil svojih snova.

Ideju Jima Glickenhausa u stvarnost je pretvorio dizajnerski studio Granstudio iz Torina pod ravnateljskom palicom Lowiea Vermeerscha i Gorana Popovića, a proizvela ga je tvrtka Podium Engineering i Paolo Catone, “otac” Peugota 908 koje je 2009. godine osvojio trku 24 sata La Manchea. Nakon intenzivnih testiranja koja su provedena u Italiji, a navodno jednim dijelom i u Hrvatskoj, javnosti su na Ženevskom autosalonu predstavljeni trkaći i cestovni model.

Zamisao Jima Glickenhausa je da šasija bude potpuno modularna, pa će trkaći model uz male promijene i zamjenu motora postati cestovni. Iako su za sada informacije prilično šture, trkaći model će pokretati 3.5 litreni bi-turbo V6 motor, dok će se po najavama u cestovnu jurilicu biti uguran V12 bi-turbo motor. Cijena za sada nije poznata, a možda je i bolje da je tako, jer ako smo dobro shvatili, samo su zadnja svijetla na ovom automobilu skuplja od Ferrarija F430. U nastavku možete vidjeti kako je izgledalo nedavno kruženje “Zelenim paklom”, kad su se na stazi našla dva SCG 003 modela.

Tags
Back to top button
Close