Lifestyle

Želite smršaviti? Donosimo vam rang listu najpraktičnijih dijeta za muškarce

Svaki moderni muškarac brine za svoje tijelo i osim što se svakodnevno bavi nekakvim oblikom treninga ili tjelovježbe, pazi na unos hrane i hranjivih tvari kako bi svoj organizam održao snažnim i zdravim. Unatoč tome, mnogi muškarci imaju problema s prekomjernom težinom i željeli bi se riješiti pivskog trbuha ili tih nekoliko dodatnih kila. No, kad treba organizirati tjedan s više od četiri treninga i kad treba odabrati pravilan plan prehrane, dolazimo do problema. Postoji mnogo dijeta za koje mnogi tvrde da djeluju, no međusobno su kontradiktorne. Uz to, svačiji metabolizam je drugačiji i svako tijelo drugačije reagira na određene vrste namirnica. Kad uzmete u obzir da ćete za vrijeme dijete još i trenirati, te da tijelo treba nakon svakog treninga nahraniti, dolazimo do problema. Da izbjegnemo svu tu zbrku, napravili smo jednostavnu rang listu najpraktičnijih dijeta za muškarce koje će vam pomoći da se riješite dodatnih kila u samo nekoliko mjeseci! Jedna od ovih će vam sigurno odgovarati, samo ju morate pronaći i isprobati.

Krenimo redom…

#7: Svakodnevni osmerosatni “post”

Ako želite pomoći svojem tijelu da savršeno rasporedi potrošnju energije kroz dan, jako je važno vremenski regulirati kad se hranite i kad vježbate. Ako možete organizirati da jedete svakih osam sati, vaše tijelo će se brzo tome prilagoditi i iz toga izvući najbolje. Između obroka morate postiti i vaše tijelo u tom trenutku neće trošiti energiju za probavu hrane, već će se koncentrirati na druge stvari. Ako želite smršaviti, ipak ćete morati osjetiti taj osjećaj “gladi”. U tom stanju, vaše tijelo troši upravo vaše zalihe kojih se želite i riješiti. Dobra strana ove dijete je ta što možete jesti što god želite. Ne morate paziti na kombinacije i na količinu, no ako želite najbolji učinak, pripazite!

#6: Paleo dijeta

Također je poznata i kao dijeta pećinskog čovjeka ili dijeta iz kamenog doba u kojoj su ljudi jeli samo frišku, neobrađenu i zdravu hranu. Uključuje samo meso, ribu, jaja, povrće, voće, bademe, lješnjake, bobičaste plodove, razne začine, zdrave masti i ulja. Klonite se šećera, svih pića s umjetnim šećerom, mliječnih proizvoda, bilo kakvog obrađenog mesa i loših ugljikohidrata. Ova dijeta će vam općenito ojačati organizam, učinit će vas zdravijim i jačim no nije najučinkovitija u gubitku masnih naslaga. Obavezno kombinirati s vježbanjem i u tom slučaju, postaje savršena.

#5: Ketogena dijeta

Ovo je jedna od najtežih dijeta za održavanje, a najviše ju koriste profesionalni sportaši i bodybuilderi. Ključni faktor je natjerati tijelo da za energiju koristi vlastite masti, dok se u tijelo unose nezasićene masti, proteini i ugljikohidrati u minimalnim količinama. Tijelo mora uči u stanje “ketoze”, kad agresivno koristi vlastite masne naslage. To se postiže minimalnim unosom ugljikohidrata što će proizvesti pad glikogena u krvi. Nije dugotrajno rješenje, ali je izrazito učinkovito. Ako želite imati minimalne količine sala na trbuhu, ako želite da vam se vide svi trbušnjaci i ako tražite maksimalnu definiciju mišića, ovo je dijeta za vas.

#4: Intervalna ugljikohidratna dijeta

Ako ste ludi za ugljikohidratima, ovo je jedan od najprihvatljivijih načina prehrane za vas. Ova dijeta se bazira na šesto dnevnom ciklusu u kojem tri dana unose velike količine ugljikohidrata, dok se u druga tri minimiziraju. No, važno je zapamtiti da se dani izmjenjuju jedan za drugim. Sedmi dan je dan za varanja i onda možete jesti što god želite. Ova dijeta postiže rezultate samo u jednom slučaju, a to jest da se svaki dan mora trenirati maksimalnim intenzitetom. U tom slučaju, mišićna masa će rasti, a masna opadati. No, ako nema treninga, dogodit će se upravo suprotno. Uz to, veliki unos proteina je obavezan.

#3: Mediteranska dijeta

Bazirana na visokom udjelu povrća, grahovica, oraha, smeđe riže i ostalih “mediteranskih” pripravaka. Naravno, riba i perad su dopuštena, dok crveno meso smijete konzumirati izrazito rijetko. Maslinovo ulje je prisutno u svim obrocima kao glavni izvor masti, dok se sir, jogurti i voće koriste kao dodatak prehrani u obliku deserta. Crveno vino je također odobreno, tako da je ova dijeta simpatična vikend alkoholičarima!

#2: Trosatna dijeta

Bazirana na malim obrocima svakih tri sata, ova dijeta je vrlo popularna među djevojkama, no počinju je sve više koristiti i muškarci zbog jednostavne primjene. Poanta je da od trenutka kad se probudite, jedete svaka tri sata. Obroci moraju biti veličine šake i svaki mora biti raznolik. Važno je da zadnji obrok bude tri sata prije spavanja, tako da se tijelo za vrijeme noći može odmoriti i da metabolizam stigne postiti kako bi se riješio svih loših tvari.

#1: Dijeta s niskim unosom ugljikohidrata

Poput Atkinsove dijete, ova dijeta je izrazito popularna među muškarcima upravo zbog odličnih rezultata. Na dnevnoj bazi koristite što manje ugljikohidrata u svojoj prehrani i vaše tijelo će se preporoditi. Količine mesa i povrća koje unosite nisu važne, ta ako volite puno klopati, ovo je savršena dijeta za vas. Osobito za one koji često vole roštiljati! Što više proteina i povrća s minimalnim unosom ugljikohidrata i unutar dva tjedna primjetiti ćete osjetan pad težine. A sad, koju ćete od ovih dijeta odabrati najviše će ovisiti o mogućnosti organizacije kuhanja. Sretno!

dieting-tips-for-menweight-loss-tips-for-men---fitday-discussion-boards-vrwghxkc

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Back to top button
Close