Lifestyle

Rigorozan plan treninga i prehrane Brad Pitta za ulogu u filmu “Fury”

Sedam obroka i 2.5 sata treninga svaki dan? Čini se malo nevjerojatno, zar ne? No, kad je lova u pitanju, sve se može! Upravo takav rigorozan trening je izdržao Brad Pitt za svoj film “Fury” kojeg smo gledali, kojim smo oduševljeni i o kojem smo već napisali i recenziju! Ako Brad, koji ima pedeset godina može izdržati ovakvu torturu i od sebe učiniti mišičavu i isklesanu gromadu, onda mladićima poput nas to sigurno neće biti problem!

Ovaj plan prehrane i treninga koncipiran je tako da se od ponedjeljka do petka razvaljujete, dok vikendom odmarate. No, nije to samo to, postoji nekoliko osnovnih principa na temelju kojih je plan i napisan.

1. Pravilna kombinacija vježbanja

2. Sve vježbe se treniraju s visokim, srednjim i niskim opterećenjem i ponavljanjima. Poanta je da svakog dana maksimalno opteretite jednu mišićnu skupinu, a onda je pustite da se odmara ostatak tjedna.

3. Kardio je obavezan svakog dana po jedan sat.

RASPORED TRENINGA

7mealsand25hoursofworkoutsaday1_1413801030

 

No, svatko tko se bavi profesionalnim sportom reći će vam da samo treniranje nije dovoljno. Prehrana je ta koja omogućuje tijelu brz oporavak i prije svega, dovoljnu količinu energije za trening koji izgrađuje mišiće. Ovaj jelovnik je naravno oblikovan po mjeri za Brada, ali ako želite probati, poslužit će i vama! Glavni principi su proteini u svakom obroku i jako nizak unos ugljikohidrata. Jako slično LCHF dijeti.

 

PLAN PREHRANE

7mealsand25hoursofworkoutsaday2_1413801118

 

Ako ste ludi i željni probati, svakako nam javite rezultate! Mi krećemo od ponedjeljka! :))

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Back to top button
Close