Lifestyle

Intervju Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov, Weekend Media Festival

Uskoro nam kreće ovogodišnji, sedmi po redu Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Za vas, intervjuirali smo Nikolu Vrdoljaka, direktora programa Weekenda media Festivala i Tomu Ricova, direktora festivala.

  1. Koja su vaša očekivanja od ovogodišnjeg festivala? Raste li broj posjetitelja?

Tomo: Kao i svake godine očekujem odlična inspirativna predavanja i panele vodećih svjetskih i regionalnih komunikacijskih stručnjaka, vrhunski networking i neumjerenu zabavu. Broj je već godinama stabilan, kreće se oko 4000 ljudi što je odlično s obzirom na ekonomsku situaciju u kojoj se nalaze zemlje regije, te posebno medijska i komunikacijska industrija.

  1. Koje su vaše osobne preporuke što se tiče programa? Što nikako ne smijemo propustiti?

Nikola:  Vjerujem da imamo stvarno zanimljiv program i da se mnogima neće biti lako odlučiti što pogledati. Osim Scotta Morrisona, koji nam dolazi iz Engleske i cijelog niza stranih predavača koji će nam prenijeti ključne globalne trendove, imamo i iznimno jak program koji se orijentira na ključne lokalne teme. Osim predavača, kao globalni trend koji će biti zanimljiv za vidjeti u Rovinju je “wearables” industrija, koja je u velikom rastu, a nemamo često priliku vidjeti što se s njom događa kod nas. Od rasprava orijentiranih na domaće trendove, definitivno preporučujem biznis i medijske panele. U biznis panelima postavljamo ključna pitanja velikih promjena koja se danas događaju. Što znače trenutne velike promjene u ključnim hrvatskim tvrtkama pitat ćemo se u panelu ‘Veliko restrukturiranje biznisa’, a u panelu ‘A i to nije sve!’ mogu li tvrtke u regiji pronaći nove modele poslovanja u danas brzo mijenjajućem svijetu. Imamo i tri medijska panela koji će se osvrnuti na najzanimljivija, ali i najteža pitanja iz svijeta medija. Govorit ćemo o sadržaju u čiju proizvodnju su ušli gotovo svi, od Netflixa do Linkedin, te o prilikama za sadržaj iz ove regije gdje ćemo sagledati kako to rade Skandinavci ili Izraelci kojima se divimo već godinama. Raspravljat ćemo o informativnim programima i novim news kanalima te ćemo se i osvrnuti na stanje novinarske struke. Panela i predavanja koja želim preporučiti je mnogo, idemo u pet dvorana paralelno i svako će si moć dizajnirati svoj Weekend. Nadam se da ćete i uživati i nešto naučiti.

  1. WMF je poznat po svom odličnom noćnom programu. Što nas sve zanimljivo očekuje?  

Tomo: Noćni program Weekenda je ono o čemu se priča još mjesecima nakon festivala. Partyji na Weekendu odlično su mjesto za neformalna druženja i upoznavanja. Ples ne prestaje do ranih jutarnjih sati. Ove godine imamo dva izvođača koja će vas sigurno dobro zabaviti – legendarni Psihomodo Pop i sve popularnije Novosađanke Frajle.

  1. Jeste li zadovoljni interesom za nagradu SoMo Borac i kako su reagirali ljudi iz industrije prošle godine?

Nikola: Ideja SoMo Borca je bila da se široj publici predstavi što se sve događa u svijetu društvenih medija i mobilea u regiji, sektoru koji je iznimno brzo rastući, a nismo ih imali priliku nigdje vidjeti. Pokrenuli su ga magazin planb.hr te agencije 404 i Jasno&Glasno, a prva godina se pokazala vrlo uspješnom. Ove godine je žiri izvrstan i koliko čujem po pristiglim radovima, kvaliteta se iz godine u godinu diže i sve je više agencija te klijenata koji imaju što pokazati. Siguran sam da ako odete na SoMo Borac bit ćete ugodno iznenađeni viđenim.

  1. Pojasnite nam kemiju između WMF i Rovinja.

Tomo: Kemija je profunkcionirala odmah i Rovinj je veliki adut Weekenda. Ne može biti ljepša kulisa festivala, a veliki je benefit da možete u pauzama popiti kavu ili pojesti ručak/večeru u predivnom gradiću.

Više o WMFu možete saznat na njihovim službenim stranicama, na FacebookTwitter profilu, a ako vas zanima lokacija, možete pogledati i odličnu panoramsku snimku!!!

 

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Back to top button
Close