Lifestyle

7 jednostavnih načina kako se boriti s učestalim umorom

Sigurno su vam poznati dani u kojima vam je sve teško, za dizanje iz kreveta vam je potrebna dizalica, cijelo vrijeme ste umorni, a teško vam pada i ispunjavanje najosnovnijih dnevnih zadataka. Ako vam se to često događa, možda biste trebali promijeniti neke sitnice vezane oko vaših životnih navika umjesto da svaki od tih dana provedete zavaljeni pred televizorom. Male promijene u vašem stilu života, prehrani ili navikama mogu učiniti veliku promjenu na vaše raspoloženje, te vam podići raspoloženje i energiju. Ako vas često prati umor, pokušajte promijeniti neke od stvari koje vam donosimo u nastavku.

Ne pretjerujte s obrocima

Mali obroci tijekom dana ključ su da biste pobijedili konstantni umor. Sjetite se samo posljednje situacije u kojoj ste se natrpali “ko medvjed”, jer nakon toga jedino što vam je bilo na pameti je da bi mogli malo prileći. Da, budite umjereni i izbacite obilne obroke iz vašeg života, te umjesto toga svakih dva do tri sata pojedite pokoji manji obrok.

Pokrenite se

I u slučaju da mnogo radite na poslu, pokušajte tijekom svakog dana odvojiti malo vremena za vježbanje. Kad kažemo malo vremena, već petnajstak minuta vježbanja dnevno podići će vam energiju, učiniti vas manje umornima i mngo vam olakšati provođenje dnevnih zadataka.

Pijte mnogo vode

Naše tijelo sastoji se od gotovo 65% vode, a ukoliko ne unosite dovoljno ove dragocjene tekućine, tijelo vam zbog pomanjkanja vode može reagirati na način da osjećate povećani umor. Posebno obratite pozornost na dovoljan unos vode tijekom vježbanja, kako tjelovježba ne bi imala sasvim suprotan učinak. Ne morate se držati pravila o dvije litre vode dnevno, ali pijte dovoljno da držite tijelo hidriranim u svakom trenutku.

Rano legnite i rano se budite

U slučaju da se morate rano probuditi, krenite ranije na spavanje kako bi uhvatili dovoljno sna da budete spremni za sve zadatke koji vas čekaju drugog dana. Manjak sna jedan je od vodećih uzroka nesreća, a uzrok je umora kojeg ćete osjećati kroz dan.

Smanjite unos kofeina

Ako se i unatoč tome što u tijelo unosite velike količine kofeina osjećate umorno, možda glavni razlog leži baš u tome. Neka istraživanja su pokazala da pretjerani unos kofeina može imati sasvim suprotan učinak, pa umjesto da vas kava razbudi na vas djeluje suprotno od očekivanja. Ako mislite da je u tome problem, probajte jedno vrijeme preživjeti bez kave i sličnih napitaka koji sadrže kofein.

Usporite s alkoholom

Bez obzira s vremena na vrijeme volimo popiti pokoje piće, kao ni u hrani, ni u alkohol nije dobro pretjerivati, ali smo sigurni da vam je to svima vrlo dobro poznato. Takvi izleti obično završavaju pijankom, a drugi dan se osjećamo kao da nas je pregazio vlak.

Smanjite stres

Stres je nešto s čime se u ovom ubrzanom svijetu borimo svakog dana i što nam oduzima veliku količinu energije tijekom dana. Zato je važno da pronađemo stvari koje nas opuštaju i oslobađaju od stresa. Uvijek zapamtite da stvari koje nas opuštaju i činiju sretnijima, u isto vrijeme i podižu energiju u nama.

Tags
Back to top button
Close