Prijavi se i postani kreativni direktor PornHub-a!

Čini se da ekipa iz PornHub-a ne odustaje ni nakon što je CBS odbio prikazati njihovu reklamu u pauzi ovogodišnjeg Super Bowla. Zaista su se potrudili te u reklami osim loga na kraju reklamnog spota nije bilo ni najmanjih naznaka da se radi o siteu na kojem se mogu pronaći pornografski sadržaji, no odgovor iz CBS-a svejedno je bio negativan. “Standardi naše TV kuće ne dozvoljavaju reklamiranje bilo čega vezanog uz pornografske sadržaje. Dakle, ne možemo odobriti vaš zahtjev” stajalo je u priopćenju.
Pornhub sada planira svoju prvu nacionalnu reklamnu kampanju i pri tome traži pomoć svoje vjerne publike. Početkom mjeseca otvoren je natječaj u kojem traže da im fanovi pošalju svoje najbolje ideje za “sigurnu” (ili kako bi to Amerikanci rekli “SFW” – Safe For Work) kampanju koja bi se mogla prikazivati na TV-u, tiskanim medijima i Internetu.
Pobjednik natječaja objavljenog na Tumblr-u dobit će posao u kompaniji na poziciji kreativnog direktora i potpisat će ugovor na godinu dana! Natječaj koji traje do kraja ovog mjeseca pobudio je veliki interes, a u nastavku pogledajte radove koji su nam se posebno svidjeli.
Kako smo već spomenuli, natječaj traje još samo nekoliko dana te još nije kasno da pokušate biti kreativni i u njemu sudjelujete. Uostalom, tko ne bi volio na godinu dana biti zaposlenik jedne od najpopularnijih pornografskih stranica na webu? Pročitajte sve o načinu prijave i uvjetima natječaja ovdje! Sretno!
Spomenimo da sociolozi koji se bave proučavanjem industrije za odrasle, poput Dr. Chauntelle Anne Tibbals (usput, ona uopće ne izgleda loše – pogledajte!), smatraju da mainstream mediji neće tako skoro dozvoliti oglašavanje ovakvim stranicama te da ovaj natječaj, baš kao i izrada odbijenog reklamnog spota za Super Bowl, samo jedan od “štoseva” kojim Pornhub želi pridobiti dodatan publicitet i pronaći svoj put do naslovnica mainstream medija. Čini se da strategija funkcionira.
>>> HOT: Deset najboljih porno internet stranica na svijetu!
>>> PornHub: U 2013. porno sadržaji više se pregledavali na mobilnim uređajima!