Lifestyle

Jednostavnim promjenama do zdravog i sretnog života [dio prvi.]

Mnogi muškarci bi željeli biti zdraviji, mršaviji, ljepši i sretniji no smatraju da nemaju dovoljno vremena za pripremu zdrave hrane i za organizaciju treninga. Nakon dugog radnog dana, kad smo umorni i bezvoljni, dugotrajna priprema ručka ili večere zadnja nam je stvar na pameti. Glavno da je brzo gotovo i da je ukusno. Tu svi griješimo i upravo radi te neorganiziranosti dolazi do pretilosti, loše probave, lošeg zdravlja i konačno, nezadovoljstva. Nakon ručka, odmor pred televizorom najugodnija je, no ujedno i najgora stvar koju možemo učiniti. Ako ste jedan od rijetkih sretnika koji si mogu priuštiti vlastitog nutricionista, kuhara i privatnog trenera, ne morate čitati dalje jer imate sve što vam treba za zdrav život. Ako želite sami promijeniti svoj život na bolje uz malo organizacije i varanja, ovi savjeti će vam otvoriti oči i promijeniti životne navike na bolje!

1. Vježbajte s vlastitom tjelesnom težinom

Najbolje vježbe za “toniranje” mišića su upravo one koje svi od malena znamo. Sklekovi, trbušnjaci, čučnjevi i vježbe iskoraka mogu se izvoditi bez dodatne opreme bilo gdje u vašem stanu ili kući.

2. Kuhajte sami svoje obroke

Svježe kuhana domaća hrana najzdraviji je izbor proteina, bjelančevina i ugljikohidrata za vaše tijelo. Kod kuhanja što manje koristite bijelo brašno, sol, masti i šećere. Domaći obroci puno su zdraviji i jeftiniji od kupljenih zamrznutih.

3. Kuhajte u većim količinama

Hranu koju volite uvijek pripremajte kao da kuhate za više ljudi. Računajte da vam ostane hrane za bar još dva obroka. Tako štedite vrijeme i trud a frižider punite zdravom hranom koju možete iskoristiti za žute minute pred televizorom, kad bi ubili za komad pizze ili hamburgera.

4. Nosite sa sobom bocu vode

Tijekom dana, probajte popiti što više vode. Ne morate pretjerivati naravno, no 5 čaša bilo bi pravo olakšanje vašem metabolizmu. Osim što je jeftina, unos dovoljne količine vode pomlađuje kožu i hidrira cijelo tijelo. Ako vas muče grčevi nakon napornog treninga, dehidrirani ste!

5. Gladni nikad u dućan

Istraživanja ukazuju da ljudi kupuju puno više nezdravih namirnica i hrane kad su gladni. Smanjite kupovinu čipsa, kole, čokolade i grickalica koje vas debljaju i ubijaju!

6. Kućni poslovi

Napravite listu poslova za održavanje kuće ili stana koje tjedno, mjesečno i godišnje morate obaviti. Bolje je provesti tri dana u restauriranju stana, generalnom čišćenju i kućnim fizičkim poslovima nego gubiti vrijeme i novac u teretani dok za isti rad plaćate nekog drugog.

7. Na poslu jedite voće

Jabuka prije posla čini čuda. Važno je da metabolizam probudite što ranije kako bi počeo proizvoditi energiju koju trebate kroz dan. Uz to, voće će zadovoljiti tjelesnu potrebu za šećerom kojeg bi inače unijeli nezdravim namirnicama.

8. Nađite trening ili vježbe koje vas zabavljaju.

Za mnoge ljude, posjet teretani nije zabavan i ne ispunjava ih zadovoljstvom. Možda ste tip za nogomet, možda za košarku. Boks, trčanje, plivanje, biciklizam i ostali sportovi mogu vas jednako umoriti i razgibati, ali ključno je da odaberete onaj koji vam pruža najbolju zabavu i tako brže pređe u naviku!

10. Vježbajte pred televizorom

Ako si vremenski i financijski ne možete priuštiti odlazak u teretanu, postoje odlične alternative video treninga koje možete odraditi u vlastitoj dnevnoj sobi. Internet je pun online treninga koji vaše tijelo mogu pretvoriti u pravu fitness mašinu. Ne vjerujete nam? Googlajte “Insanity” i “P90X” online treninge.

11. Vježbajte s prijateljima

Motivacija i natjecateljstvo su ključni faktori koji razdvajaju uspješne i neuspješne atlete. Dogovorite se s prijateljima da zajedno krenete u teretanu ili na neki sport i međusobno se bodrite kako bi postigli što bolje rezultate. Zamislite da ste jedan drugom osobni trener, bit će vam puno lakše!

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Back to top button
Close