Birtija

Novogodišnje odluke kojih se stvarno trebate držati

Svake godine ista priča. Od iduće godine krećem u teretanu, moram smršaviti, zaraditi više, više putovati bla bla bla…
Budimo iskreni, ljudi se rijetko kad drže novogodišnjih odluka. Motivacija koju nova godina donosi obično isćezne već krajem drugog tjedna kad se vratimo ugodnim rutinama i zaboravimo na sve blesave ideje koje su nas opterećivale. Zašto sebi nabijati grižnju savjesti kad život može biti jednostavan i ugodan kakav je i bio do sad? Iznimke ne postoje, svi smo hedonisti na jedan ili drugi način. No, neke stvari u našim životima treba promijeniti na bolje. Bilo bi pametno riješiti se tih par kila viša i nabaciti novu tetovažu, no budimo realni i zadajmo si neke racionalne ciljeve. Loših navika se na žalost nećemo riješiti preko noći i neće biti jednostavno. Zato i pišemo ovaj članak da nam svima bude malo jasnije.

Manje stresa

Pogledajte unazad i razmislite, što se sve loše dogodilo ove godine? Puno toga, zar ne? I dalje ste živi i zdravi, i dalje ste normalni, i opet će se dogoditi nove gluposti a vi će te ostati isti. Sve nas očekuju problemi, pitanje je samo kako se s njima nosimo. Već ste toliko toga negativnog iskusili i zaboravili da nije ni čudo kako ste već postali imuni na tuđe gluposti. Prirodno je da se manje živciramo s vremenom. U starosti nas očekuje o stvarima na koje ne možemo utjecati.

Više spavanja

Ne treba nam doktor da nam kaže da više moramo spavati. Svatko od nas zna kako je to biti preporen od posla ili od tulumarenja. Imajte na umu da je u tim trenutcima vaše tijelo izloženo većim količinama stresa te da će se san, željeli mi to ili ne, morati nadoknaditi. Studija objavljena u medicinskom časopisu “Hypertension” 2007. godine okrila je da ljudi koji spavaju prosiječno 6 sati imaju 42% veću mogučnost da razviju hipertenzijum tj. visoki krvni tlak od onih ljudi koji spavaju 7 sati. Pomanjkanje sna vodi depresiji, stresu, padu imuniteta i debljini! Organizirajte se tako da svaki dan legnete u isto vrijeme. Izgleda da vam to može spasiti život.

Više seksa

E ovo je odluka koje ćemo se rado držati! Seks, seks, seks! Seks čini čuda za vašu psihu i vaše tijelo, a osim toga produžuje životni vijek! Sveučilište u Belfastu pratilo je zdravlje tisuću ljudi u vremenskom rasponu od deset godina. Zaključili su da oni koji više puta tjedno prakticiraju seks imaju duplo manju stopu smrtnosti od onih koji uživaju manje akcije. Također, aktivniji imaju manje problema sa srcem i u pravilu manje su bolesni. Tako da idući put kad vas draga odbije radi glavobolje, objasnite joj da je to za njeno dobro 🙂

Dijeta

Dobro se pogledajte u ogledalo. Koliko ste nabacili ekstra za ove blagdane? Da, ni vama ne stoje baš dobro. Vrijeme je da počnete birati što jedete. Ako ste poput nas, onda ste ove blagdane proveli za punim stolom. Alkohol da ne spominjemo. Želite li dobro jesti ili dobro izgledati? Probajte drastično smanjiti bilo što s puno šećera i puno ugljikohidrata. U mesu je spas! Posjetite našeg novog MachoChefa i saznajte kako se dobro i zdravo hraniti!

Više čitanja

Ako ne koristite mišiće, oslabite. Isto vrijedi za mozak. Nemojte zanemariti svoj intelekt! Sva sreća da postoji tako jednostavan način: čitanje! Znanstvenici s Sveućilišta u Kaliforniji otkrili su skeniranjem aktivnosti ljudskog mozga da je čitanje unaprijeđuje centre mozga vezane za jezik, pamčenje i vizuali dio. Kad su ti subjekti surfali internetom ista stvar se događala. Prema tome, surfanje se računa!

Orašasti plodovi!

Manite se čipsa i kokica! Vrijeme je za orašaste plodove! Bademi, lješnjaci i orasi su nove grickalice za koje se tvrdi da smanjuju kolesterol u krvi. Osim toga, smatraju se afrodizijacima. Trodupla korist! Zdravi ste, napaljeni i mršavite! Što više tražiti od grickalica? Na svoj popis za kupovinu dodajte vaš novi odabir grickalica i sretno 🙂

Pauza!

Ovo je vrlo važno! Morate za sebe osigurati malo više vremena i najbolje je da ga provedete u šetnji. Trideset minutnim šetnjama bar šest puta tjedno unaprijedit ćete osjetno svoju kondiciju i razgibati svoje tijelo. Znanstveno je dokazano da česta šetnja ima zdravstene prednosti za vaše tijelo slične laganom joggingu. Znači dogovoreno! Šetnja iza večere nek vam postane navika, osim ako ste više tip iz teretane. U tom slučaju, trčanje!

Sklekovi

Rijetko koja fizička aktivnost može pobijediti sklekove. Vrlo su efektni i aktiviraju velik dio tijela. Ramena, prsa, triceps, trbušnjaci i noge bit će vam zahvalne. Probajte svako jutro odraditi sklekove i ako se želite dodatno razgibati, svakako provjerite Savršeno jutarnje razgibavanje – 5 tibetanaca. Tom navikom vaše tijelo bit će sve jače i zdravije već u roku od par tjedana.

Nogomet ili košarka s ekipom

Najbolja vježba je ona koja je zabavna! Osobito ako znači bijeg i pauzu od posla i obitelji. Vrijeme provedeno s prijateljima napunit će vas bolji raspoloženjem a sport održati vitkim. Sportova na biranje imate koliko želite, no mi vam preporučujemo one s više ljudi. Nogač s ekipom već je tradicija. Osim zabave, svake godine imate bar jednu veliku feštu i svaki put možete pobjeći na pivu! Idealno. Osim ako u ekipi imate onog jednog koji je previše “nabrijan”. Pazite da se sportska aktivnost ne promijeni u agresivnu kompetitivnost i na kraju u šake. Ako niste jači od tog lajavca, ne izazivajte. Vjerojatnost postoji da je budala. Sigurno će te upoznati zanimljive nove prijatelje i da će te se super zabavljati.

A sad, vrijeme je za komad papira i pisanje novih odluka. Sretno!

Tags

Mr. Gray

Posljednja istraživanja su pokazala zašto muškarci uživaju u oralnom seksu: Pet posto obožava taj osjećaj, pet posto voli dominantnost, a 90 posto jednostavno voli tišinu!!
Back to top button
Close