Brzina

Novi Range Sport za 2014

Range Rover Sport, kockasti đubron i defaultno vozilo premier nogometaša, šeika, lokalnih tajkuna i bogatih bijelih udovica je napokon dobio nasljednika. Ekipa iz Rovera (točnije Land Rovera, Rover je mrtaf), je uzela svoj zadnji uspješan i totalno sexy SUV Evoque (najavu možete pročitati na OVOM LINKU), nabombala ga u dimenzijama, stavila veće kotače, čudovište od motora i naljepila SPORT značkicu na haubu. Laganica a? Jok…

m1nyc0bb95ti

 

Range Rover Sport je sklepan na novoj platformi koja je izvorno rađena za novu generaciju Range Rovera (bez SPORT), znači još skuplju i luksuzniju verziju od ove. Ali mi Machori smo skromna ekipa, nas ne pale dužine međuosovinskog razmaka (178mm veći u odnosu na prethodni model), CO2 emisije plinova (15% manje od prethodnika) i broj sjedala (5+2). Ok što nas pali? Naravno motor! Ako ste frajer i totalno se furate na bezsmislene aute, za vas je bez dvojbe 5.0 (Pet Nula) V8 Supercharged. Vjerojatno vas neće zanimati činjenica da troši 15 litara u leru, ali podatak od 510 konja i 625 Nm je sigurno primamljiv. Za one malo razumnije, postoje i dizelske V6 verzije sa i bez turbaka od 258 i 292 konja. Oba imaju pristojna ubrzanja i maksimalnu brzinu od 210 km/h. Dooobro, ali što ako želim oboje? Ima i to buraz! Dizel V8 turbak je također novost 339 konja i 700 Nm mometa katapultira zvijer do stotke za 6,9 sec. Kako tako brzo? Vjerovali ili ne, Land Rover inženjeri su uspjeli smanjiti težinu za monstruoznih 420 kg u odnosu na stari model. To je polovica gradskog auta!

m1nyc1bb6ssg

Unutrašnjost je zbilja posebna sa dozom njemačkog i tradicionalnog engleskog štiha. Aluminij, drvo, koža u neograničenim količinama,…., sve je tu, uz poneki mali detalj napravljen od plastike. Zanimljivo je da je Rover kompletno odbacio tradicionalne pokazivače sa kazaljkama. Ok, sad si mislite da sam lud i da ne vidim “cajgere” na instrument tabli. Jok, čoraf nisam (još) a ovo što gledate je LCD ekran na kojem se prikazuju instrumenti. Gadget samo takav koji fino poskupljuje već opaku cijenu vozila. Uz već planetarno poznate vozne osobine van ceste i makadama, novi Range Roveri su opremljeni zadnjom generacijom Terrain Response sustava koji sam podešava parametre mjenjača, pogona i motora ovisno o podlozi. Znači ako idete bubati u vikendicu po snijegu, nema frke, ovaj tenk ide kroz sve!

Ok super je, ali koliko to čudo košta? Recimo da priča kreče od 80 soma €, i penje se sve do 160 soma, ovisno o tome koliko ste “jak” hedonist. U bilo kojem slučaj, uživali budete u svakom trenutku za upravljačom.

Back to top button
Close