Brzina

Stigli zimski uvjeti: Donosimo vam Top 7 Macho vozila za Snijeg

O da, danas je napokon pao prvi snijeg u Hrvatkoj. YES….dani gašenja ESP-a i laganog drifta u zavoju su tu. Ali za pravi ugođaj, ipak trebamo pravo Macho vozilo. Pročitajte u nastavku top 7 vozila za snježne uvjete koja mame uzdahe i od kojih se diže “žila blesača” kad im primite volan.

7. Range Rover Evoque

Let’s face it, ko se bolje kuži u offroad od proizvođača koji je u tome od samih početaka. Novi Evoque je možda baby Range Rover, ali to ne znači da je loš. Dizajn je jednom riječju: brutalno dobar!!! Agresivna prednja njuška daje karakter vozilu, a odlična ponuda motora sa dosta konja garantira odlične performanse (i da, za Macho muškarca postoji samo najjača verzija: sa 240Ks). Postoji verzija sa četvera vrata i malo ekskluzivniji coupe, ali onda imate frku kad treba prevoziti četiri komada dok je vani mećava. Elektronički terrain response sustav automatski detektira podlogu na kojoj se vozite, tako da možete guštati i van asfalta. Ako Vam dobro izgleda izvana, iznutra se sigurno nećete razočarati. Koža, drvo, gadgeti, LED-ice, nema čega nema.

 

6. Porsche Cayenne

Cayenne je jedan od najprodavanijih SUV-ova, pa ne čudi da je dospio i na našu listu. Ali tu ne govorimo o slabom benzincu ili nedaj Bože dizelašu, ako se ide na Cayenne onda se ide na Zvijer od 550Ks koja tjera 2.2 tone do “stotke” za nešto više od 4 sekunde (i pritom papa 18 litara u leru, ali to je sada najmanje bitno). Da, da, govorimo Turbo S modelu. Sa standardnim gumama od 19 cola i 265 širine nećete baš moći u najdublji snijeg, ali bi uspon do skijališta na Val Thorens-u trebao savladati bez ikakvih poteškoća. Cijena baš i nije mala, i ako se idete igrati sa listom dodatne opreme bez pol frke možete dostići 200.000€, ali ipak dobivate Porsche ime. Najnovija verzija Cayenne-a je dobila kompletno novu unutrašnjost, koja možda izgleda atraktivno, ali očito da ergonomija nije bila prioritet. Ne treba puno da se pogubite u silnim gumbima.

 

5. Nissan Juke-R

Sjećate se Nissan GTR-a? Twin turbo pile od 485Ks koja je ownala Ferrari Enzo na Nürburgring-u a košta samo 10 puta manje? E sad sjećate li se Nissan Juke, malog suva predstavljenog prošle godine? Baš i ne, a? Zamislite sad da uzmete motor iz GTR-a i stavite ga u Juke…što dobijete? Naravno, Macho pilu! Sa pogonom na sva četiri kotača ubrzava do stotke za samo 3.7 sekundi, što je već “supercar” klasa. Sad zamislite što to čudo radi u snježnom zavoju! Kao što rekoh, Macho pila! U početku je bio najavljeno da Nissan planira napraviti samo jedan model, ali su se predomislili i primaju narudžbe. Nemate što čekat…

 

4. Mercedes GL63 AMG

Mercedes GL ima više sličnosti sa Autobusom nego sa običnim terencom. U koji još auto možete staviti sedmero odraslih osoba (čitaj: komada) ali u potpunom komforu? Još ako se ide na 63 AMG verziju (a i ide, jel si Macho il nisi?) veselju nema kraja. 6.3 litreni V8 twin turbo benzinac od 558 Ks i 700Nm je čisto dovoljno za pokoji snježni vrh, samo imajte na umu da za to trebate odgovarajuće gume. Lista dodatne opreme je kod Mercedesa nevjerojatno široka, praktički se sve može staviti, samo bolje ne gledati cijene. Nova verzija Mercedesovog distance radara omogućuje još veću sigurnost, kao i kompletno zaustavljanje vozila ukoliko naiđete na prepreku koju ne stignete zaobići (dobro dođe ako imate više od 0,5 promila u krvi). Mercedes je pomalo unio i sportskog “štiha” u unutrašnjost sa karbonskim umetcima i odrezanim volanom, ali slažete se da su sve to gluposti. Macho su konji pod haubom, a ne odrezani volan!

 

3. Mitsubishi Lancer EVO X

Lancer Evolution, auto kovan na utrkama WRC-a mora biti među top tri 4×4 automobila. San svakog petrolhead-a možda ima jedan od najslabijih motora, “samo” 2.0 benzinca od 280Ks, ali mu mala težina, fenomenalan ovjes, 4×4 pogon i brutalne perfomanse omogućuju nevjerojatne ulaske u zavoj i G sile od kojih se krv sljeva…tamo gdje treba! Omjer zabave i cijene automobila je bez premca najbolje pogođen. Unutrašnjost nema neke finese, nema brdo elektronike koja se svaki čas može pokvariti, nema osmo-zonske klime…ali koga briga kad motor vuče osmjeh od uha do uha. I da ljepši je od glavnog konkurenta, Subaru Impreze WRX!

 

2. Range Rover

Ovu krstaricu nema potrebe previše predstavljati. Range Rover je ikona još iz 80′ godina kada je bio prvi automobil koji je prešao Amazonu, a da je ujedno nudio luksuz jednog Mercedesa ili BMW-a. Najnovija verzija predstavljena prije svega prije par tjedana otkriva dizajnerske elemente preuzete sa baby Range Rovera – Evoque-a. Iako je zadržan klasičan “kockasti” stil, sve linije su blago zaobljene, izdužene i dotjerane do savršenstva. Međutim, koliko god atraktivno izgledao izvana, čeljust tek pada kad uđete unutra. Klasičnih “cajgera” nema, pred vozačom je ogroman LCD ekran koji iscrtava instrumente. Prema čelnicima iz Rovera, navodno da je to puno ugodnije za oko (ali jok, samo je zgodan feature). Mahagonij drvo je ispolirano do zrcalnog sjaja, a unutrašnjosti ima više kože nego što se može naći na prosječnoj farmi krava u Hrvatskoj.  Zasad ima u ponudi samo dizel modela (koji nas ne zanimaju), ali uskoro dolazi 5.0 Supercharged sa nešto više od 550Ks (e taj nas zanima!!!). S obzirom da je Range Rover otac modernog 4×4 pogona, mislim da nema smisla govoriti o terenskim mogućnostima. Uglavnom, ovo vozilo ide kamo želite. Točka!

 

1. Ferrari FF

 

Zamisli scenarij: U Aspenu si na skijalištu, 20h navečer, piješ zadnji gutljaj Bollinger-a (šampanjac za Macho frajere) i ideš pokupiti komada. Ali vani je lagana susnježica, i sad bi trebao stavljati lance na svoj novi Aventador?!? Ma uštedi si vrijeme i nabavi novi Ferrari FF sa pogonom na sva četiri kotača koji je izvorno testiran i tweak-an na snježnim uvjetima. Ovo nevjerojatno čudovište od automobila sa svojim V12 motorom raspolaže sa 660Ks, koja ga katalpultiraju do 100 kmh za 3,7 sekundi. Ovjes regulira poseban set senzora i računalo, koje nekoliko stotina puta u sekundi očitava podatke i prilagođava snagu i okretaje prema uvjetima na cesti. Unutrašnjost je čisti hedonizam, kompletno presvučena u kožu i maksimalno orijentiranja prema vozaču. Za razliku od drugih Ferraria, ovaj čak ima četiri sjedala, tako da možeš pokupiti komada i njezine dvije prijateljice, pa nek sve tri vrište dok ti radiš drift u stilu Loeba na zaleđenim brzacima.

Tags
Back to top button
Close