5 jednostavnih vježbi koje uništavaju masne naslage – Macho.hr
Loading...
5 jednostavnih vježbi koje uništavaju masne naslage 5 jednostavnih vježbi koje uništavaju masne naslage

Doba je godine kad mnogi od nas većinu svog slobodnog vremena vole provesti pred telkom uz svoju omiljenu seriju ili film. Da, ni nama nije strano takvo ponašanje, koje na žalost često rezultira viškom kilograma baš tijekom ljetnih mjeseci kad bi na plaži trebali ponosno pokazati svoj isklesani torzo. Zato smo ove godine odlučili krenuti rano, kako bi barem održali trenutnu kondiciju i spremno dočekali sljedeću ljetnu sezonu, te vam stoga donosimo pet jednostavnih vježbi uz koje možete poraditi na svojoj formi i izgledu, a neke od njih možete raditi čak i u toplini svoga doma.

Burpees ili Marinci

burpees

Često ćete čuti da su marinci jedina kondicijska vježba koju ćete ikad trebati. Nije ni čudo, jer je ovo jedna od najučinkovitijih vježbi za cijelo tijelo, za svakoga kome je cilj biti u kondiciji i spržiti masno tkivo. Kao što je vidljivo na slici, kod ove vježbe krečemo iz čučnja, nakon kojeg slijedi bacanje u položaj za sklek, pa zatim vraćanje u čučanji i nakon toga eksplozivan skok. Ako se radi pravim intenzitetom, ova vježba će vas brzo umoriti, ali da je lagana, onda ne bi bila učinkovita. Što je najbolje, možete je raditi kod kuće i ne zahtijeva nikakve dodatne rekvizite.

 

Preskakanje vijače

Jump rope 5

Dobro staro preskakanje vijače bila je zanimljiva igra kad smo bili klinci, no, ono može biti i odlična vježba ako vam je cilj potrošiti kalorije, uništiti masne naslage i dovesti se u formu. Ne zahtijeva posebno objašnjenje, a kao i marince, preskakanje vijače možete izvoditi kod kuće. Samo uže koštati će vas pedesetak kuna, ali vam svakako preporučujemo da izdvojite koju kunu više i pripazite da ne kupujete uže koje ima dovoljnu masu kako bi vrtnja bila glatka bez nepotrebnog opterećenja ručnih zglobova, laktova i ramena.

 

Zamah girjom

zamah girjom

Girja ili rusko zvono tradicionalan je ruski uteg koji izgleda kao kugla s ručkom, a uz pravilno odabranu težinu, vježbanje girjom pogodno je za baš svakoga. Odlična vježba koju možete odraditi uz pomoć ovog univerzalnog rekvizita je i zamah girjom, a uz ovu vježbu raditi će vam mišići nogu, ramena, trbušni i leđni mišići. Kad se odradi u visokom intenzitetu, pomoću ove vježbe možete potošiti do čak 20 kalorija u minuti. Kao i ranije navedene vježbe, vježbanje girjom je idealno za odraditi trening kod kuće.

 

Veslanje

veslanje

Ako posjećujte teretanu, vježbanje na spravi za veslanje odlična je vježba s kojom možete potrošiti i do 400 kalorija u pola sata. Što je još bitnije, tijekom vježbe opterećuju se velike skupine mišića leđa, prsa, ramena i trbušnog predijela.

 

Vježbanje s teškom užadi

Battle-Ropes

Ova vježba visokog intenziteta idealna je za sagorijevanje masti, a u kratkom vremenu pomoći će vam da poboljšate svoju kompletnu kondicijsku spremu i razvijete snagu, eksplozivnost i brzinu. Vježbe s teškom užadi uključuju angažman cjelokupne muskulature, što kvalitetno djeluje na opću izdržljivost i omogućuje da potrošite između 10 i 12 kalorija u minuti. Nedostatak je što je mala vjerojatnost da imate sličnu užad kod kuće, ali se danas ovaj rekvizit može naći u svakoj boljoj teretani.

Loading...

Mr. Orange

No comments so far.

Be first to leave comment below.